1. диети
  2. Рецепти
  3. Био
  4. болести

Най-ново

Най-ново

Още доказани случаи на морбили у нас
Още доказани случаи на морбили у нас

Популярно

БГ и свят България

Мораториум върху новите лекарства няма да има (обобщение)
Хапчета

  • Да преборим махмурлука
    Pieneto strogo zabraneno

    Пиенето - строго забранено!

    Представяме ви четири ефективни метода, туширащи махмурлука.

    1. Пийте много вода

    Алкохолът дехидратира организма, затова водата е най-добрият начин да се почувствате по-добре.

    2. Хранете се правилно

    С лек зеленчуков бульон ще си набавите необходимите количества витамини и минерали, без да натоварвате допълнително организма си.

    Виж още: Сутрешен секс срещу махмурлук

    3. Захарта помага срещу треперенето

    Ако махмурлукът ви все още е тежък, изчакайте преди да хапнете нещо сладко. Щом стомахът ви се пооправи, започнете да приемайте храни, които съдържат захар. Захарта помага да усещаме по-малко треперене. Шоколадът е прекрасен избор, а може и да пийнете кафе с повечко захар.

    Виж още: 10 вида ... прочети още


  • Как да поддържаме костите си здрави чрез храната
    Balgarsko kiselo mlyako

    Българско кисело мляко

    По повод световния ден за борба с остеопорозата 20 октомври: Какви витамини и минерали трябва да си набавяме, за да се предпазим от болестта - плюс няколко кулинарни рецепти за здрави кости

    За своето нормално развитие и поддържане скелетът се нуждае от балансирана храна, която съдържа както белтъчини, мазнини и въглехидрати, така и витамини и минерали. Здравословната и хранителна диета е от изключително значение за осигуряването на силни и здрави кости във всеки етап от живота на човека и за намаляване на риска от остеопороза, припомнят от РИОКОЗ - Велико Търново.

    Ключова роля за здравето на костите имат минералният калций и витамин Д. Калцият е основен структурен елемент на костната тъкан, а витамин Д подпомага усвояването му в червата и осигурява правилна обмяна и ... прочети още


  • Седем признака, че прегрявате от работа
    Stresat i pregryavaneto

    Стресът и "прегряването"

    И още толкова начини да се справим с професионалното прегаряне

    През летните жеги сме застрашени от топлинен удар, топлинно изтощение и топлинен синкоп, но ако не сме успели да си починем достатъчно през отпуска или сме го отложили за последните месеци от годината, вероятно вече ни застига друг вид прегряване - или по-скоро прегаряне, резултат от синдрома на професионалното изчерпване (на англ. - burnout).

    Терминът умствено прегряване се появява през 70-те, за да опише психологическите ефекти от безмилостния стрес на работното място, който се случва така бавно и полека, че лесно може да го объркате със симптомите на други негативизми, например ... прочети още

Tози сайт използва "Бисквитки". Научи повече Приемам

Моля, запознайте се с нашите Общи условия и Политика за поверителност