1. БГ
  2. по света
  3. Тонус

Най-ново

За bulevard.bg

виж още

Най-ново

Максимодели по бански (и не само)
Максимодели по бански (и не само)

Популярно

здравно Био

Кардиолог: Отслабвайте сега - и се подгответе за дълга старост
На диета

  • Българските младежи на челно място в Европа по употреба на анаболи
    Mazhko tyalo

    Мъжко тяло

    Българчетата са на водещо място и при употребата на канабис и дизайнерски дроги

    Българските младежи на 15 и 16 години са на водеща позиция в Европа по употребата на анаболи. Това обяви Антония Банчева, старши експерт в Националния фокусен център, по време на представянето на последното изследване на Европейския училищен изследователски проект за алкохол и други наркотици, обхванало 35 европейски държави.

    По думите на Банчева 10% от момчетата и 2% от момичетата на 15 и 16 г. у нас са посочили, че са употребявали на анаболи, докато в другите страни процентът е незначителен.

    Българчетата са на челните позиции и по употребата на ... прочети още


  • 14 съвета как да отслабнем без да тренираме (за 30 дни)
    Na dieta

    На диета

    Лесни съвети, които ще ви помогнат да се справите с излишните килограми, дори и да нямате време за тренировки

    Не всеки може да намери свободно време и енергия за фитнес и тренировки, и то целогодишно. Добрата новина е, че това не е единственият начин, върху който може да работим, за да свалим килограми, отслабнем или просто да се поддържаме в по-добра форма, пише фитнес инструктора, персонален треньор и консултант по спортно хранене Станимир Михов в блога си. Там той посвещава специална статия за начините да отслабнем за 30 дни, без да тренираме.

    За поддържане на добра фигура е необходимо съображение с храните и напитките, които се консумират - това важи с особена сила, когато ... прочети още


  • Как да ядем, когато тренираме
    Za da ima rezultat ot trenirovkite tryabva i hranitelen rezhim

    За да има резултат от тренировките, трябва и хранителен режим

    Няма как да постигнете резултати само с тренировки, трябва и хранителен режим

    Тренирате усилено и методично, но не постигате желания резултат? Въпреки усилията във фитнеса или у дома, не виждате значителен напредък? Възможно е да да допускате грешка при храненето. Ето кои са най-честите пропуски, който допускаме в хранителния си режим, изброени от Health and Fitness.

    1. Минава твърде много време, преди да хапнете нещо след тренировка

    Мислите, че ще отслабнете по-бързо, ако не ядете след тренировка, или смятате, че ако хапнете нещо сред упражнения, усилията ви ще се обезмислят.

    Точно в този момент тялото ви е източило запасите си и отчаяно се нуждае от калории, обяснява Нанси Кларк, спортен ... прочети още

Bulevard.bg използва бисквитки и подобни технологии. Научете повече в нашата Политика относно бисквитките. Вижте подробности. OK