Какво можем да направим, за да отличим своята външна реклама от тази на всички останали?

Билбордовете са навсякъде около нас и броят им неминуемо нараства с всеки изминал ден, пише Аdvertising.about.com, цитиран от BGReklama.bg.

Ето 6 важни правила при билборд рекламата:

1. Предайте съобщението си в 6 думи (или по-малко)

Ако се намираме в движение, когато попадаме на билборд рекламите, е добре посланието да достигне до нас по възможно най-ясен и точен начин. В този случай "малкото е новото голямо", както казва Сет Годин. Прецизно подбраните думи на билборда ви демонстрират умението да опростявате и поднасяте по човешки начин информацията, която искате да достигне до аудиторията.

2. Направете билборда си забележителен, но не прекалено разсейващ

В повечето случаи билборд рекламата е насочена към шофьори, велосипедисти и пешеходци, затова е желателно не само да предадете с няколко думи посланието си, но и да предотвратите евентуални инциденти.

Виж още: През какви етапи минава креативността

3. Няма смисъл от директна връзка (телефон)

С оглед бързото преминаване край билборда, публикуването на телефон (освен ако не е изключително кратък и лесен за запомняне) е напълно излишно. Оставете директната връзка с вас за останалите рекламни средства - принтове, ТВ спотове, радио реклама, уебсайт и др.

4. Билбордовете трябва да бъдат оригинални, но не прекалено сложни

Скучните билбордове ще бъдат подминати, "умните" ще направят впечатление, прекалено сложните ще затормозят аудиторията и вероятно ще я изгубят бързо. Идеята на билборд рекламата е да предаде послание, затова е необходимо да сте сигурни, че ще го направите по възможно най-добрия начин.

Виж още: Най-добрите видеореклами за 2013 г.

5. Колкото повече билбордове, толкова по-добре

Билборд рекламата е скъпо рекламно средство, но ако разчитате да постигнете добър резултат от един билборд, ще останете разочаровани. Всеки билборд притежава т.нар. "рейтинг" (GRP), който представлява комбинация от трафика, видимостта, локацията, размера и т.н. За да увеличите шансовете си да бъдете забелязани, следва да се позиционирате на ключови места, по възможност с повече от един билборд.

6. Не казвайте, а показвайте

Бъдете креативни - не разчитайте само на стандартния билборд със снимка, изпробвайте 3D, подвижни части, анимация и т.н. Можете да постигнете много повече, ако се отличите от всички останали билборд реклами на конкуренцията.

Виж още: Видео маркетингът - новият цар в Мрежата