Бюджетите на домакинствата продължават да са ограничени.

Подаръците, придобивките и привилегиите за цялото семейство са едно от първите неща, от които хората се лишават по време на криза.

Когато доходите са намалели и над тях виси несигурност, родителите предпочитат да останат с децата вкъщи, вместо да харчат за общи ваканции, екскурзии, продукти за бита и различни програми с услуги.

Затова промоциите за семейства сега трябва да са по-изпипани от всякога, коментира британското електронно издание UtalkMarketing.

Ако искате да направите успешна промоция, ориентирана към семейството, имайте предвид, че целевата група е разнородна. Тя включва както класическата формула двама възрастни с две или три деца, така и двама възрастни с един тийнейджър или един възрастен с две по-малки деца. Предложените цени трябва да са възможно най-приемливи за бюджета на всяка едно от тези семейни формирования.

Вижте още: Как да вербувате студентите за клиенти

Фокусирайте се върху децата. Когато те са щастливи и родителите са щастливи. Предложете семеен продукт или услуга, които привличат конкретна възрастова група от по-малките. Помислете на каква възраст са най-малките ви целеви клиенти.

И не забравяйте сигурността. Вашата оферта е продукт, който постоянно трябва да държи на добро качество. Ако предлагате екскурзия, наблегнете на изгодната обща застраховка. Осигурете любезно обслужване и направете възможното семейството да започне да ви асоциира с позитивен емоционален спомен и след това да се върне при вас.

Вижте още: Недопустими грешки в рекламното съобщение

Източник: UtalkMarketing