Електронното издание на сп. Entrepreneur предлага списък на рекламни послания, които трябва да излязат от употреба.

1. Не слагайте думата "безплатен" в заглавието на електронни рекламни съобщения. Част от електронните пощи разчитат тази дума като спам.

2. "Гарантирано". Все по-малко са хората, които вярват на гаранции.

3. "Наистина". Рекламистите използват тази дума за пълнеж. Знайте обаче, че тя НАИСТИНА не работи.

4. "Много". Без него епитетите звучат по-убедително.

5. "Това" като обозначение на продукта. В повечето случаи тази дума не звучи добре и е излишна.

Вижте още: Недопустими грешки в рекламното съобщение

6. "Изключително". Не прави рекламата ви по-специална.

7. "Възможност". Не помагате на никого, като казвате в рекламата, че давате възможност за нещо. 

8. Писането в минало време не провокира действие. По-добре пишете в бъдеще време, а най-добре в сегашно. 

9. Не използвайте термини от икономическия жаргон, които придобиха негативен оттенък. Например дума "криза".

10. И не копирайте послания на конкуренцията. Създайте рекламен призив, чието съдържание е коренно различно от тези на другите марки във вашия бранш.

Вижте още: В коя медия да рекламирате

Източник: Entrepreneur