Там те ще могат да намерят информация какви са правата им и как да постъпят в конкретен казус

Комисията за защита на потребителите (КЗП) отваря приемни по Черноморието за летния туристически сезон, където всеки турист ще може да получи информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направи консултация с експерт по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.

От КЗП обещават, че в приемните ще има и брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт.

Дежурни екипи ще извършват проверки по постъпилите сигнали и жалби. В инициативите ще се включат и представители на други контролни органи.

Къде са приемните:

- Бургас - регионалната дирекция на Комисията на ул. "Цар Калоян" 16;
- комплекс "Слънчев бряг" - административна сграда на "Слънчев бряг" АД;
- Созопол – на площад "Черно море" 1'
- Приморско – на ул. "Трети Март" 56, Туристическия информационен център в сградата на общината;
- Варна - регионалната дирекция на КЗП на бул. "Владислав Варненчик" 112, ет.4;
- комплекс "Златни пясъци" - административната сграда на "Златни пясъци" АД, ет. 2, стая 200,
- комплекс "Албена" - хотел "Добруджа", офис 4.

Приемните са организирани със съдействието на местните общини и бранша, като общините осигуряват помещението, за да не се плащат допълнителни пари за наем от комисията.

Източник: Bulevard.bg