Предполага се, че с Photoshop певицата е "свалила" поне 10 килограма за рекламата на аромата си Royal Desire.
Наскоро Кристина Агилера заяви пред сп. People, че се гордее с тялото си, но очевидно не всеки от екипа й го прави или поне този, който отговаря за рекламата на парфюмите й.
Феновете й обаче веднага извадиха от архива рекламата на парфюма й Royal Desire.
По времето на излизането на парфюма обаче, което е през есента на 2010, Кристина далеч не изглежда като на снимката на кампанията.
Ето я с Шер на премиерата на филма си "Бурлеска" в Лос Анджелис, 15 ноември 2010 г.
Разликите се виждат и с просто око.
С подобна рекламна кампания Кристина подвежда феновете си и я намираме за некоректна. Все пак при такива големи промени с рекламното лице е можело да я заснемат наново.
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook