Предполага се, че с Photoshop певицата е "свалила" поне 10 килограма за рекламата на аромата си Royal Desire.

Наскоро Кристина Агилера заяви пред сп. People, че се гордее с тялото си, но очевидно не всеки от екипа й го прави или поне този, който отговаря за рекламата на парфюмите й. 

Феновете й обаче веднага извадиха от архива рекламата на парфюма й Royal Desire.  

По времето на излизането на парфюма обаче, което е през есента на 2010, Кристина далеч не изглежда като на снимката на кампанията.

Ето я с Шер на премиерата на филма си "Бурлеска" в Лос Анджелис, 15 ноември 2010 г.

  

Разликите се виждат и с просто око. 

С подобна рекламна кампания Кристина подвежда феновете си и я намираме за некоректна. Все пак при такива големи промени с рекламното лице е можело да я заснемат наново.