Глобалната агенция за дигитален маркетинг вече ще предлага услугите си и у нас

Услугите на глобалната агенция iProspect, специализирана в дигитален маркетинг, стават достъпни и за българския пазар чрез медия агенциите Carat и Vizeum, оповестиха от Dentsu Aegis Network.

Клиентите могат да се възползват от опита в изграждането на стратегически кампании, натрупан от над 2000 специалисти в 63 офиса, разположени на шест континента. Услугите на iProspect са с основен фокус върху дигиталното представяне: оптимизация, търсене, планиране, управление на съдържание и социални медии.

Виж още: "Карат" прогнозира 5% ръст на глобалните инвестиции за реклама догодина

"Предвид очакванията ни за продължаване на растежа и появата на нови възможности на този пазар, се радвам да обявим старта на iProspect в България. Появата й ще ни позволи да доставяме най-ефективните маркетинг услуги. Вярваме, че с обединението на ресурсите на Dentsu Aegis Network България и iProspect, като дигитална компания №1 в глобален мащаб ще създадем идеална среда, за да надграждаме разнообразните възможности да предоставяме повече стойност на нашите клиенти", коментира Хартмут Ристер, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network за Турция, Румъния и България.

"Щастливи сме да приветстваме услугите на iProspect в българския отбор. Мисията на нашите агенции Carat и Vizeum е да предоставят на клиентите си обслужване, технологии и решения, които генерират истинска бизнес стойност. Уверени сме, че iProspect ще стане катализатор за по-нататъчно разширяване на предлаганите дигитални мултимедийни възможности", добавя Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network за България.

Споделянето на една и съща визия и стратегия, гарантирани от iProspect на глобално и локално ниво, дава възможност на всички клиенти, които се нуждаят от създаването на интелигентни кампании с фокус върху дигиталното представяне, да се възползват от услугите на iProspect у нас, се казва още в официалното съобщение.