American Apparel, известни със своите софтпорнографски рекламни кампании и многобройните дела за сексуален тормоз от служителки на компанията срещу собственика й Дов Чарни, пак скандализира модната общност.

Преди седмица витрините на магазина им в Сохо (Манхатън) осъмнаха с манекени по бельо, под което се показва гъсто интимно окосмяване. 

Марката получи страхотна безплатна реклама, вследствие на огромното медийно отразяване на витрините им, но защо в свят, където се сблъскваме със секс и насилие на всеки ъгъл, едно толкова естествено нещо се оказа шок за мнозина? 

Факт е, че младежите се отвращават от дамското интимно окосмяване, защото то почти не присъства в порно филмите вече повече от 20 години, обаче според ново британско проучване ситуацията може би скоро ще е различна.

Половината от 1870 британки заявяват, че не стилизират по никакъв начин венериния си хълм. 45% от запитаните господа пък предпочитат натуралната гледка там долу.

Така че American Apparel явно са уцелили най-точния момент за това решение.