Инициативата #4040CaratRun и изпълнителният директор на Dentsu Aegis Network България - Мария Грашнова, бяха отличени в тазгодишните Future Proof Awards

Dentsu Aegis Network България спечели две отличия на тазгодишните глобални награди Future Proof Awards.

Социалната инициативата #4040CaratRun, беше отличена в категорията за иновации - Innovating the Way Brands are Built. Кампанията бе създадена с цел да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас. 

Според проучване на Евробарометър, България е страната, в която най-рядко се практикува спорт под каквато и да било форма, като 78% от запитаните са отговорили, че никога не са спортували или играли някакъв вид спорт.

#4040CaratRun привлече седем популярни личности, които приеха предизвикателството да станат посланници на идеята, като влязат в 40-дневна надпревара и пробягат поне 40 километра, събирайки привърженици и създававайки повече интерес към практикуването на спорт у нас.

Изпълнителният директор на Dentsu Aegis Network България - Мария Грашнова, пък получи глобално признание за развитието на социалната отговорност на корпоративно ниво в категорията Move the Dial. Отличието е за личния й принос в създаването на добавена стойност към медийните стратегии на своите клиенти.

В надпреварата за тазгодишните 2014 Future Proof Awards, Dentsu Aegis Network България се състезава с представители на над 30 държави сред повече от 80 кандидатури. 

Наградите Future Proof имат за цел да отличат най-добрите практики и постижения в областта на корпоративната социална отгорност и да представят най-отговорните, амбициозни и иновативни проекти в тази сфера.

Виж още: "Карат" прогнозира 5% ръст на глобалните инвестиции за реклама