Искаш Бийонсе за рекламно лице? Приготви си поне 50 млн. долара. Толкова извадиха от касичката си "Пепси", правейки я лице на марката в цял свят
От "Пепси" анонсираха, че залагат на нови маркетингови стратегии, които включват Бийонсе в поредица от кампании.
Именно това е причината Бийонсе да е поканена да пее и в почивката между полувремената на най-гледаното тв предаване в САЩ - финала за купата по американски футбол, Супербоула. Все пак "Пепси" спонсорират събитието.
Връзката между газираната напитка и Бийонсе датира от 2002 г. - вече сме я виждали в четири реклами на "Пепси", а освен това е и техен официален говорител по света.
Според доклада на Britvic за безалкохолните напитки "Пепси" е струвала 328 милиона паунда за 12-те месеца до 24 декември 2011 г., в същото време конкурентната "Кока-Кола" е спечелила 1.15 милиарда само във Великобритания.
Ще бъде интересно да видим дали поп иконата ще успее да вдигне продажбите им.
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook