Искаш Бийонсе за рекламно лице? Приготви си поне 50 млн. долара. Толкова извадиха от касичката си "Пепси", правейки я лице на марката в цял свят

От "Пепси" анонсираха, че залагат на нови маркетингови стратегии, които включват Бийонсе в поредица от кампании. 

Именно това е причината Бийонсе да е поканена да пее и в почивката между полувремената на най-гледаното тв предаване в САЩ - финала за купата по американски футбол, Супербоула. Все пак "Пепси" спонсорират събитието. 

Връзката между газираната напитка и Бийонсе датира от 2002 г. - вече сме я виждали в четири реклами на "Пепси", а освен това е и техен официален говорител по света. 

Според доклада на Britvic за безалкохолните напитки "Пепси" е струвала 328 милиона паунда за 12-те месеца до 24 декември 2011 г., в същото време конкурентната "Кока-Кола" е спечелила 1.15 милиарда само във Великобритания. 

Ще бъде интересно да видим дали поп иконата ще успее да вдигне продажбите им.