25% от посетителите на най-голямата социална мрежа в света смята, че съобщения със саморекламно съдържание са най-дразнещи

На второ място са романтичните постове, особено ако са посветени на половинката. Почти 1/4 от запитаните признават, че се дразнят от сантиментално настроените хора в Мрежата.

На трето място са тези потребители, които постоянно се оплакват от живота. Този тип хора предизвикват недоволството на 22% от запитаните.

Честото постване във "Фейсбук" не се хареса на 19% от анкетираните. 

В групата на дразнещите потребители са още фитнес маниаците, които често обичат да показват перфектната си форма.

На пета позиция са тези, които прекаляват с демонстрацията на обожанието си към животните.

Виж още: Рекламата във "Фейсбук" става още по-таргетирана

Данните са от специално изследване, посветено на емоциите във "Фейсбук", проведено от британския портал PromotionalСodes и цитирано от в. "Индипендънт".

Това лято излезе подобно проучване, посветено на най-дразнещите снимки в най-популярната социална мрежа в света. В тази класация най-нехаресвани са т.нар. "релфи кадри" – автопортрети с любимия човек.

Виж още: Най-опасната знаменитост в интернет през 2014 г.