Вече са известни финалистите в Класацията „Любимите марки”, която стартира на 19 март.

Избраните марки отиват на трети етап (16–26 април 2012  г.) в борбата за първо, второ и трето място в категорията си. В последния етап от класацията се гласува за 1 от 3-те марки във всяка категория, като гласуването ще завърши със специална церемония на 27 април 2012 г. Ще бъдат обявени и наградени марките във всяка една от категориите, според класирането им. 

Голямата награда - Grand Prix и титлата „Любима марка за 2012 г.” ще бъде връчена на марката, получила най-много гласове. Всички брандове, класирани на първо място в категорията си, ще имат възможността да получават правото да се наричат „Любима марка в България”, като се уточнява и категорията.

Ето и резултатите:

1. Високоалкохолни напитки: Bushmills, Finlandia, Jack Daniel’s

2. Нискоалкохолни напитки: Baileys, Шуменско, Загорка

3. Безалкохолни напитки: Cappy, Coca-Cola, Девин

4. Захарни и шоколадови изделия: Milka, Lindt, Победа

5. Хранителни продукти: Маджаров, Данон, Верея

6. Парфюми: Hugo Boss, Bvlgari, Channel

7. Козметика: L`oreal, Vichy, Nivea

8. Облекла и обувки: Adidas, Zara, Mango

9. БГ Сайт: abv.bg, vbox7.com, dir.bg

10. Черна техника: Sony, Samsung, LG

11. Бяла Техника: Gorenje, Bosch, Samsung

12. Спортни стоки: Adidas, Nike, Puma

13. Мобилни телефони: HTC, iPhone, Nokia

14. Автомобили: Mercedes, BMW, Audi

15. Мотоциклети: Honda, Yamaha, Harley Davidson

16. IT: Apple, Dell, HP

17. Заведения: Happy Bar&Dinner, KFC, McDonalds

18. Финансови институции: Банка ДСК, УниКредит Булбанк, Първа
Инвестиционна банка

19. Електронни медии: focus-news.net, news.bg, btv.bg

20. Радио: Fresh, Vitosha, Радио 1

21. Телевизия: bTV, TV7, National Geographic

22. Интериор и обзавеждане: Явор, Мартинели, Икеа

23. Телекомуникации: Globul, Vivacom, Mtel

24. Застрахователи: Алианц, Виктория, ДЗИ

25. БГ футболен отбор: ЦСКА, Левски, Литекс

"ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" е годишна класация на списание BUSINESS LADY. Все
повече хора по света повишават своите очаквания относно представянето и
ефективността от страна на конкретен продукт или услуга. И в повечето случаи
ние го получаваме – картофките са винаги свежи, чиниите блестят. Любимите
марки превъзхождат самите брандове. Те ни доставят по-голямо удоволствие
от очакването за по-висока ефективност на бранда. Любимите марки седят на
върха на най-високите нива на уважение. Те достигат до сърцата ни толкова
добре, колкото и до ума ни, създавайки интимна, емоционална връзка, без която
просто не можем да живеем.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури
при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските
предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин
"ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за
брандинга.

Любимите ни марки са приятели, не само сделки. Вие не си купувате просто
любима марка, а я прегръщате страстно. Именно това е нещото, което никога
не бихте позволили да си отиде. Казано просто, любимите ни марки ни
вдъхновяват.