Оказа се, че най-големите кръшкачи са собствениците на BMW-та. Втора по популярност кола при неверните мъже е Audi.

Ръководството на най-популярния британски сайт за запознанства, предназначен само за семейни, е изследвало зависимостта от честотата на изневерите и марката на автомобила, който карат, пише novini.bg.

Оказало се, че най-големите кръшкачи са собствениците на BMW, съобщи Bild. Новото социологическо изследване, проведено от сайта "Забранени срещи", изобщо не ласкае притежателите на автомобилите от тази марка.

Статистиката показва, че притежателите на популярната немска кола изменят два пъти по-често, от собствениците на автомобили от други марки. От 640 000 регистрирани в сайта, повече от 19% притежават BMW, което е почти 1/5 от всички ползватели.

Втора по популярност кола при неверните мъже е Audi. Продукцията на тази фирма е предпочитана от 8,9% от мъжете, решили да изневерят.

Трети са собствениците на Mercedes (8,23%), четвърти на Jaguar (6,59%), пети - Land Rover (4,94%).

И при жените, собственичките на немското возило са начело в класацията за изневери - техният процент е 11,16%, втори са тези, които карат SEAT, трети - Renault. Петорката на неверниците завършват Fiat и Chrysler.