Ello може да бъде следващото голямо име в социалните мрежи

Тъжната истина е, че "Фейсбук" започна да става досаден. Твърде много реклами, твърде много опити да ти се привлича вниманието в определена посока, твърде много самоволни пресявания на това, което виждаш, правени от самата социална мрежа... Твърде много продаване на лична информация за маркетингови цели.

В такива моменти нормално е да се търси алтернатива. Такава алтернатива е и Ello.

Новата социална мрежа, добила популярност като "анти-фейсбук" платформа, набира скоростно последователи в интернет, пише "Гардиън".

Първоначалната била Ello да бъде мрежа между създателя Пол Будниц и около 90 негови приятели. Идеята обаче скоро прераснала в нещо по-голямо и сега платформата получава по над 30 хил. заявки за нови профили на час. Основните разлики между него и повечето социални мрежи са, че липсва реклама и не се продават данни за потребителите.

Ello е с опростен дизайн и функции. Засега профил в него се създава само срещу покана, която може да се поиска от вече съществуващ потребител.

Виж още: Социална мрежа за богаташи

Услугата е безплатна, но Будниц има идея да въведе допълнителни функционалности срещу дребни суми.

Самият Пол Будниц досега е изкарвал парите си като собственик на магазин за велосипеди в щата Вермонт, САЩ.

Виж още: Защо "Фейсбук" продължава да доминира маркетинга