Подобна беше ситуацията и по време на предизборната кампания за европейските избори
От договорите подписани до този момент става ясно, че най-много средства досега са вложени от коалиция "БСП - Лява България" - 430 286,66 лв. , следвана от коалиция "България без цензура" (ББЦ) - 262 107,6 лв.
От публикуваните до този момент договори става ясно, че вестниците "Труд" и "24 часа" са най-големите бенефициенти на средства за отразяване на кампанията, следвани от Би Ти Ви и Нова телевизия.
Прегледани са сайтовете на 40 медии – електронни и печатни - 6 телевизии, 4 радиостанции, 15 вестника и 15 информационни сайтове и агенции, съобщава Отворен парламент.
Към този момент само 12 от 25-те регистрирани партии и коалиции в надпреварата за парламентарните избори, са изразходвали средства за медийна кампания.
Според Изборния кодекс заплащането на медийните услуги става предварително (т.е. преди съответното излъчване или публикуване) и при спазване на обявените от съответния доставчик ред, условия и цени, които трябва да са еднакви за всички.
6 Коментара
Стара манджа, нова манджа, не е важно. Идеята е, че Дудука на 10 пъти спомена, че неговата кампания ще е най-евтина. И на предните избори го направи. В крайна сметка Сметната палата обяви кампанията му за най-скъпата. А фактът, че неговите хора купуваха гласовете на цели села въобще не е отчетен. Така че да се опитвате да хвалите тоя пишман политик с неговата измислена партия, е проява на откровено двуличие.
Дали да не поизчакате малко с тия сметки, че да излязат отчетите на партиите, па тогава да видим кой с каква кампания е?
Борисов като си има телевизии?
Борисов като си има телевизии?
Дано ББЦ да сломи ДПС!
Ъъъъъ, БСП го прави с държавни пари нали се сещате? С наще пари ?