Големината на екрана е само част от темите, с които се бъзикат от южнокорейската компания

Конкуренцията между "Епъл" и "Самсунг" е голяма. Двете компании периодично си отправят различни удари. Затова и след представянето на новия iPhone6, беше очаквано от "Самсунг" да отговорят с нещо хапливо и остро.

Така малко повече от 24 часа след като новият смартфон беше представен, южнокорейската компания пусна редица реклами, в които осмива продуктите на "Епъл".

Някои от тях имат своите аргументи. Именно "Самсунг" доказа, че големите екрани могат да се наложат, докато от "Епъл" досега поддържаха тезата, че смартфоните им имат оптималния екран и по-големи не са нужни.

Друга от рекламите пък се подиграва и със срива в стрийминга на събитието на "Епъл".