Социалната мрежа разширява услугата си в Централна и Източна Европа

Основните рекламни продукти на "Туитър" към момента са три, обясняват от агенция HTTPool, която е официален партньор на "Туитър" за България. Промотираните туитове достигат не само до съществуващите, но и до потенциалните последователи на даден бранд . Промотираните акаунти се използват за бързо изграждане на общност от последователи. Промотираните трендове поставят дадена компания или послание в списъка с най-актуалните към момента теми в "Туитър". 

Компаниите вече ще имат достъп и до данни за поведението на клиентите и ефекта от дадена рекламна кампания, казват още от агенцията.

По данни на Perceptica регистрираните в България акаунти са 30 000. Между осем и десет хиляди души използват платформата за кратки съобщения активно. Всеки месец се регистрират по около 500 нови акаунта, но не всички после използват сайта. Всеки ден се публикуват по около десет хиляди туита на български език.

От "Туитър" твърдят, че трима от всеки пет потребители на социалната мрежа следват поне една марка, 76% използват услугата и през мобилния си телефон, а един на всеки трима посетили марка в "Туитър" стига до покупка на стока от този бранд.