Чудите се защо не напредвате бързо в кариерата си или защо шефът ви пренебрегва?

Отговорът може да се окаже в един от навиците, изброени отдолу, пише Оусън Грийн за US News:

1. Твърде негативни сте. Ако постоянно се оплаквате от новите проекти, които ви възлагат, политиката на вашата компания и т.н. вероятно ще създадете неприятни усещания в хората около вас. Същото важи и за неприятното чувство за хумор.

2. Лъжете. Ако ви хванат в лъжа, дори тя да е малка, това ще унищожи доверието към вас. Вие може да бъдете безупречно честни в следващите три години и пак ще бъдете помнен като човека, който излъга и не може да бъде напълно надежден.

3. Хронично дезорганизиран сте. Хората не обръщат внимание на това, което казвате, а на това, което правите и дали го правите в срок.

4. Не усвоявате нови технологии. Вие може да се чувствате напълно удобно с традиционните методи и начини на работа, но те се променят бързо. Длъжни сте да сте в крак с времето.

Виж още: 10 повода за уволнение

5. Не "рекламирате" собствената си работа. Вашата работа може да бъде фантастична, но ако никой не знае за нея, това няма да помогне на репутацията ви, вашата заплата или вашите възможности за развитие. Уверете се, че вашият мениджър знае за вашите постижения.

6. Заемате отбранителна позиция. Ако заемате винаги отбранителна позиция получавате лоша обратна връзка, което може да нанесе смъртоносен удар на кариерата ви.

7. Вземате прибързани решения. Независимо дали става дума за работа или друго бързите решения нямат място в кариерата ви. Решенията, които взимате относно работата ще имат трайни последици върху репутацията и живота ви.

8. Не сте категорични. Може би си мислите, че да лавирате е най-добрият начин да успеете професионално, но по-скоро ще изглеждате неуверен. Ако смятате, че нещо не е наред или даден проект е начало на бедствие е най-добре да изразите ясно позицията си.

Виж още: Как по-лесно да си намерим работа