"Мтел" оглавиха общото класиране в шестото издание на инициативата. С минимална разлика техен подгласник стана българският бранд "Дипломат", който е номер 1 в три категории

Рекорден брой - над 43 000 души - подкрепиха любимите си марки в онлайн вота за потребителската класация. Официалното награждаване на марките, събрали най-много подкрепа в отделните категории, се състоя в "София хотел Балкан". Резултатите и точния брой гласове, подадени за всеки бранд в последния кръг, са на http://www.mylovemarks.eu/results.php.

Според българския потребител "Мтел" е марка №1 за 2014 г. Гигантът зае първото място и в категорията "Телекомуникации".

Виж още: Номинациите за "Любимите марки 2014"

Две от марките тази година бяха отличени от потребителите в повече от една категория. Първият подгласник на победителя - "Дипломат", взе приза в три раздела: бяла техника (уреди за дома Diplomat), българска марка и туристически комплекси/хотели.

"Самсунг" също реализираха хеттрик, като бяха определени за любима марка в категориите "Смартфони", "Телефони" и "Черна техника".

С два приза са "Мони Петров джийнс", които спечелиха и при дамските облекла, и в мъжката мода.

При високоалкохолните напитки предпочитана марка за 2014 г. е "Джеймисън", а номер 1 при нискоалкохолните е "Каменица".

Потребителите са избрали "Фрутели" за победител при безалкохолните напитки, а при минералните води спечели родната марка "Девин".

Призът за захарни и шоколадови изделия отиде при българските бонбони "Лукчета". В категорията за тестени изделия наградата беше присъдена на "Златна Добруджа".

"Тандем" е любимата марка при месните продукти, а тяхното "Био свинско филе" спечели в категорията "Био продукти и магазини".

В раздела за млечни продукти най-много потребителски гласова събра "Айрян Балкан", а при заведенията за обществено хранене номер 1 отново е "Хепи бар & грил".

В раздела "Парфюми" първенството е за "Българска роза", а в козметиката бе отличена вносната биомарка "Логона".

"Диел спорт" победиха в категорията за спортни стоки. Предпочитаната марка автомобили тази година е "Опел". За "Интериор и обзавеждане" наградата бе връчена на "Явор".

IT надпреварата бе спечелена от "Леново", а "Нашънъл джеографик ченъл" се пребориха с Би Ти Ви и Нова тв в телевизионната категория.

При онлайн медиите отличникът е агенция "Фокус" (Focus-News.net), а в раздела за уебсайтове първото място бе отредено на Mail.bg.

ЗАД "Виктория" печели доверието на потребителите и тази година в раздел "Застрахователни компании и брокери", а в категорията "Вина и винопроизводители" номер 1 е виното "Телиш".

Първото място при фармацевтичните продукти зае "Гинкоприм", а при банките на върха отново се класира ДСК

Българска козметика номер 1 за 2014 г. стана серията с екстракт от охлюви Revive Snails Extract. При търговските центрове голямата награда е за столичния "Сердика център".

Партньори на инициативата тази година отново бяха сп. "Бизнес лейди", Mail.bg, Radar.bg, BLife.bg, BNews.bg, "Хайлайф", информационна агенция Cross.bg, b2b Magazine, Bulevard.bg.