Очаква се разходите за мобилна реклама в света да достигнат 18 млрд. долара до края на годината, сочи изследване на Gartner.

13,1 млрд. долара е сумата, похарчена за мобилна реклама през 2013 г. 

Изследователската компания уточнява, че броят на мобилните уеб сайтове и приложения расте по-бързо, отколкото марките успяват да заявят рекламно пространство на дисплеите на мобилните устройства.

Виж още: За контент рекламата в социалните медии

Gartner смятат още, че сериозно увеличение на мобилната реклама ще се наблюдава във всички региони на света, но най-високи показатели ще демонстрира Северна Америка.

Експертите очакват, че обемът на разходите за мобилна реклама ще се увеличат до 41,9 млрд. долара през 2017 г.

Виж още: Как марките да подобрят онлайн присъствието си