Серия волейболни турнири и семплинг-турне отново ще забавляват феновете из цяла България и по морския бряг

Първата българска нискоалкохолна плодова бира Kamenitza Fresh започва лято 2014 с иновативен трети вкус. След като през 2011 г. "Kamenitza Fresh лимон" постави началото на тази категория на българския пазар, а на следващата година предложи и нов вкус (грейпфрут), в семейството влиза още едно попълнение - "Kamenitza Fresh касис и лайм", първият по рода си бирен микс, който комбинира концентрати от цитрусови и нецитрусови плодове.

Разработката на новия вкус е дело на международен екип технолози и експерти по качеството, които се трудят над проекта в продължение на повече от девет месеца.

Вкусът е избран след проучване сред български потребители, а резултатите от първите седмици на пазара доказват възможностите и перспективите пред уникалната комбинация.

Развитието на категорията "бирени миксове" е един от приоритетите на "Каменица" АД през последните четири години - общата инвестиция на компанията в Kamenitza Fresh е за близо 3 млн. лева, а иновациите съпътстват целия процес, от вкуса до опаковката.

Потребителите, от своя страна, оценяват активната политика в тази област и нарасналите продажби в бранша позволяват постоянен ръст в дела на бирените миксове на пазара за пиво у нас.

Миналата година може да бъде отчетена като изключително успешна за "най-свежия бранд" на родния бирен пазар - благодарение на иновациите и отличното качество на продуктите, "Kamenitza Fresh Лимон" реализира двуцифрен ръст в продажбите, а "Kamenitza Fresh Грейпфрут" официално е най-продаваният бирен микс с вкус на грейпфрут в България (по данни на "Нилсен" за периода януари-декември 2013 за обем продажби към краен потребител в категорията "Бирени миксове" у нас).

"Силно се надяваме "Kamenitza Fresh касис и лайм" да продължи позитивната тенденция и да се радва на широко одобрение сред вече оформилата се аудитория от почитатели на нискоалкохолни плодови бири. Това е първата комбинация от цитрусов и нецитрусов вкус, уникална е за нашия пазар и много се радваме, че "Каменица" АД продължава да бъде сред пионерите в бранша", коментира бранд мениджърът "Бирени миксове" в "Каменица" АД Искра Попова и допълва, че Kamenitza Fresh е отличена и на европейско ниво - с гранд златен медал на Monde Selection Awards 2014.

Годишният конкурс на брюкселския институт за качествено оценяване на редица стоки и продукти е един от най-престижните подобни форуми в световен мащаб, в който ежегодно участват над 3000 марки от близо 90 държави, а оценката идва от 70-членно професионално и независимо жури.

Българските почитатели на марката и нейните специални прояви по традиция също ще останат доволни - за трета поредна година Kamenitza Fresh организира най-свежото волейболно турне по черноморските плажове, както и станалото вече запазена марка Fresh Road Show из цяла България.

Волейболните турнири са гарантирана територия на плажните емоции и започват в началото на юни от Варна и Албена, за да стигнат чак до Синеморец и Ахтопол в края на юли.

Всички дати, градове и подробности ще бъдат публикувани на официалния сайт www.kamenitza.bg, както и на https://www.facebook.com/KamenitzaFresh, където ще има още свежи снимки и допълнителни изненади.