E-Consultancy представят пет причини, които доказват, че имейл маркетингът продължава да е въздействащ инструмент върху аудиторията.
1. Имейл маркетингът води до продажби
Съгласно годишния доклад на E-Consultancy за 2014 г на тема имейл маркетинг, цитиран от BGReklama, компаниите дължат 23% от своите продажби на използването на именно този инструмент в сравнение с 18% през 2013 г.
Освен това 1/4 от отговорилите дължат цели 30% от продажбите си през годината на имейл маркетинг, като за сравнение процентите са били едва 18 преди 2 години.
Виж още: Най-честите грешки в продажбите
2. Имейл маркетингът спомага за възвращаемостта на инвестициите (return on investment (ROI)
При изготвянето на проучването E-Consultancy и Adestra се обръщат към респондентите с молба да ранкират маркетинговите канали по отношение възвращаемостта на инвестициите.
Имейл маркетингът се класира като най-добрият канал по отношение ROI, като повече от 2/3 (68%) от компаниите в проучването го определят като "много добър" или "отличен".
Тук отново се забелязва нарастване с 3% спрямо 2013 г., като предходният най-високо ранкиран дигитален маркетингов канал (SEO) отстъпва спрямо миналата година с цели 8%.
Виж още: Съвети за ефективен имейл маркетинг
3. Имейл маркетингът се счита за успешен
Съгласно проучване на Ascend2, публикувано през февруари тази година, 87% от компаниите определят имейл маркетингът като "много" или "сравнително" успешен. Едва 13% от респондентите определят своите имейл кампании за неуспешни.
Освен това повече от 2/3 от компаниите (68%), които предимно са в САЩ или Европа, отбелязват увеличаване на мейл листингите си през последната година. За съпоставка, 25% от респондентите споделят, че няма промяна в списъците им, а за 7% броят на мейлите е намалял.
Вижте още: Съвети за реклама "от уста на уста"
4. Маркетолозите интегрират нови тактики и канали
Същото това проучване посочва, че имейл маркетингът не спира да се развива поради непрестанната интеграция на нови канали и технологии.
След задаването на въпрос: "Какви тактики използвате в компанията си по отношение имейл маркетинга?", 80% от компаниите отговарят: "Създаване на релевантно и конкурентоспособно съдържание". За 72% решението е "персонализация", 61% споделят, че ползват "сегментация", 55% не уточняват на какви точно тактики наблягат, а 42% споделят, че използват най-много интеграцията със социални мрежи.
Вижте още: Защо клиентите избират позната марка
5. Потребителите си проверяват мейлите всеки ден
През 2013 година Return Path провеждат проучване, съгласно което 79% от потребителите в САЩ си проверяват електронните пощи на компютъра всеки ден в сравнение със 73%, които предпочитат мобилните устройства за тази цел, а във Великобритания тези стойности са съответно 71% и 62%.
Резултатите са доста близки за Германия (76% спрямо 60%), Франция (80% спрямо 62%), Бразилия (72% спрямо 57%) и Австралия (77% спрямо 57%).
Вижте още: Защо не продавате
0 Коментара
Бъди първия коментирал! Вход Регистрация Влез с Facebook