Марк Зукърбърг, Доналд Тръмп и Бил Гейтс в следващия си живот ще бъдат животни.

Бразилските рекламисти са пореден път доказаха, че са ненадминати в криейтива

Агенция ALMAPBBDO създаде рекламна кампания за бразилското сп. ТОP със слоган "В следващия си живот може да се завърнете като животно. Времето да се радвате на парите си е сега." 

Главните роли в забавните реклами са дадени на трима от най-богатите хора в света - Марк Зукърбърг, Доналд Тръмп и Бил Гейтс. Зукърбърг в следващия си живот ще се прероди в овца, Тръмп ще се превърне в бухал, а Гейтс в лама.

Идеята на рекламната кампания идеално пасва на философията на списанието, което си е поставило за главна цел да съветва богати хора как да харчат парите си умно, преди да е станало твърде късно. 

ТОP е издание, което се опитва да представя тенденциите в потреблението на луксозни стоки на бразилския пазар. 

"В следващия си живот Марк Зукърбърг може да се завърне като обца. Времето да се радвате на парите си е сега." Снимки: adsoftheworld.com

"В следващия си живот Доналд Тръмп може да се завърне като бухал. Времето да се радвате на парите си е сега.”

 

"В следващия си живот Бил Гейтс може да се завърне като лама. Времето да се радвате на парите си е сега." 

Вижте още: Творчеството в рекламата трябва да решава конкретни комуникационни проблеми