Световната верига нови концептуални магазини на марката дебютира и у нас

"Еф Еф Груп България", оторизиран дистрибутор на Nike и един от най-големите ритейлъри в страната, откри първия концептуален магазин на Nike в София.

FF Group са сред първите дистрибутори на марката в Европа. В Гърция стратегическото им партньорство с Nike започва през 1979 г., а на българския пазар - през 1999 г.

Първият български Nike Only Store е разположен на над 250 кв. метра в "Сердика център" и представлява истинско изживяване за феновете на марката.

В богатия асортимент влизат спортни дрехи, обувки и аксесоари, с акцент върху дамските колекции.

Продуктовата серия включва набор от най-новите модели обувки за бягане, облекло и екипи, разработени в съответствие с ангажимента на Nike за по-високи спортни постижения и по-ниско въздействие на производството върху околната среда.

Официалното откриване на Nike Only Store в "Сердика център" се състоя на 28 март със специалното участие на световната шампионка по бийтбокс Адриана Николова-Печенката и брейкърите от "Макоса Ностра".

Магазинът стартира с представяне на последните модели Nike Lunar Flyknit, разработени по технологията Nike Flyknit - най-доброто постижение на марката до момента по отношение на

лекотата и здравината на спортните обувки

Моделите Lunar Flyknit предлагат на бегачите изключителна лекота, здравина и невероятна стабилност. Магията им се изразява в комбинацията на много здрава и ултралека Nike Flyknit горна част със супермеко и гъвкаво Nike Lunarlon ходило.

Новата концепция магазини се реализира по цял свят. През последните няколко години Nike осъществиха подобни проекти в девет града в САЩ, в Лондон, Стокхолм, Москва, Букурещ, Атина и другаде по света.

Фотогалерия: Откриването на първия Nike Only Store у нас

Реконструкцията на магазините Nike навсякъде е вдъхновена от идеята за смесване на изкуство, технологични постижения и спорт. Вдъхновение за марката са не само спортистите, но и потребителите, които следят модните тенденции и се интересуват от дизайн, иновации и спортни постижения.

Ето защо новите концептуални магазини се фокусират основно върху представянето на отделни продуктови категории, като предлагат артикули, изработени по последните спортни технологии,

с инвестиции в екологично производство

Основната цел на промяната е да усъвършенства системата за актуализиране и представяне колекциите на марката, а освен това да подобрява и комуникацията с клиентите.

Концепцията Nike Only Store говори езика на спорта, като комбинира наследството на марката с най-новите идеи в спортното производство. За да постигнат това, Nike инвестират изцяло в екоматериали при оформлението на магазините си - дърво, метал, нов начин на осветление, рекламни графики и принтове.

"Решението ни да инвестираме в модернизацията на магазините на Nike в България стана напълно естествено, след анализиране на потенциала, бизнес резултатите и развитието на търговските центрове.

Новият Nike магазин ще бъде различен от другите магазини

Този тип концептуални магазини предлагат на клиентите не само да закупуват спортни стоки, но и да станат част от истински спортен клуб, притегателен център за всички онези, които споделят идеята за здравословен начин на живот", споделя управителят на "Еф Еф Груп България" Михалис Катсибирис и добавя: 

"2014-а е важна година за нас, а налагането на новата концепция магазини на Nike е на първо място от серия големи проекти, по които ще работим през цялата година."

"Еф Еф Груп България", част от FF Group International, има над 200 служители и управлява на национално ниво мрежа от 22 магазина. През 15-те години присъствие у нас компанията е добила популярност като дистрибутор на марките Nike, Converse, Juicy Couture, UGG Австралия, Folli Follie, Franklin & Marshall и др.