Студентите са любопитна и любознателна целева група с голям бъдещ потенциал.

Маркетинг специалистите добре знаят, че те трябва да бъдат спечелени още докато са в университета. Студентите са част от апетитната демографска аудитория между 18 и 30 г., която винаги е с "широки пръсти".

Маркетингът, насочен към студентите е изправен пред особени предизвикателства, защото често те са неустойчиви и трудно дават пари за нещо, което не им се струва достатъчно яко.

Ако сте решили да пробивате на този пазар, знайте, че се целите в перспективна, но подвижна мишена. Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да ударите десетката:

1. Фокусирайте се върху мобилния маркетинг. Студентите сменят местоживеенето си
постоянно. Ако предлагате услуга, задължително разкажете за нея в интернет.
Постарайте се рекламата й да присъства в приложенията за смартфони и въобще в
мобилния интернет.

2. Давайте направо. Направете съобщението максимално опростено и бързо. Студентите са обградени от сложни лекции, сложни учебни графици и имат сложен живот.

3. Не опитвайте да сте готини, ако не сте. Не ги дразнете с изкуствени фрази и измислени новости, защото са много критични.

4. Направете почти перфектен продукт преди да започнете да им го хвалите. Студентите са мечтата или кошмара на рекламодателя. В тази общност най-добре действа маркетингът "от уста на уста". Те се виждат често на едно място и винаги търсят нещо, което да коментират. Ако ви харесат, ще станете хит. Ако имате пропуски, ще ви „разкъсат”.

5. Спечелете на своя страна мама и татко. По-голямата част от студентите обикновено не разполагат с много пари в брой. Бюджетът им е ограничен. Чувствителни са, когато стане дума за харчене на пари и много често, волно или неволно, се консултират с родителите.

Източник: Entrepreneur