Бийонсе, която стартира световното си турне Mrs. Carter Show World Tour на 15 април, ще се появи в рекламните клипове и печатните материали, облечена в модели от лятната колекция на H&M.

Билбордовете ще представят Beyoncé as Mrs. Carter in H&M с идеята, че всички жени могат да бъдат такива, каквито пожелаят: силни, уязвими, чувствени, грижовни, забавни, флиртуващи.

Моделите ще бъдат налични в магазините на H&M по света, както и онлайн, от началото на месец май.

"Лятната кампания на H&M с участието на Бийонсе представлява една фантазия, изпълнена с блясък, драма и усещане за истински рай. Беше страхотно да я наблюдаваме как по време на снимките кара всичко да изглежда лесно, направено без усилие – качество, което я превръща в идол за жените по света. Кампанията е същността на Бийонсе, както и същността на H&M за това лято", заяви Доналд Шнайдер, творчески директор в H&M.

"В кампанията Бийонсе носи ключови модели от H&M, от които ще имате нужда през слънчевите дни това лято", каза Ан-Софи Йохансон, главен дизайнер в H&M. "Виждаме перфектната прилепнала рокля, както и по-ефирен модел, придаващ увереност. И разбира се, ще открием различни модели бански, сред които се открояват тези с ресни. Това, което ги прави наистина специални, е, че самата Бийонсе е дала своя принос към дизайна им, така че те да предадат нейния личен стил."

В лятната кампания откриваме бански и плажни облекла, както и пъстри модели от колекцията H&M for Water за тази година. 

25% от продажбите на H&M for Water ще бъдат дарени на фондацията WaterAid. От 2002 г. съвместната инициатива на H&M и WaterAid е набрала средства на стойност £2,650,000.

Снимките от кампанията бяха заснети в Насау, Бахамските острови, от фотографите Инес ван
Ламсверде и Винууд Матадин, а рекламният клип бе режисиран от Йонас Акерлунд. 

Рекламата подчертава противоречивата природа на четирите основни елемента и ще бъде достъпна за гледане онлайн, както и с адаптирана версия за телевизията. 

Във видеото е включена и новата песен на Бийонсе - Standing On The Sun, чиято световна премиера предстои в началото на май онлайн и на hm.com.