Компанията прави пълен ребрандинг

Легендарният руски производител на оръжие "Калашников", който пострада тежко от санкциите на Запада срещу Русия, пуска ново лого, слоган и пълен пакет за оцеляване с дрехи и ножове, съобщава телевизия RT.

Ребрандинг

Сибирската оръжейна компания, станала известна най-вече с автомата си АК-42, е платила 380 хил. долара за ребрандиране. Новото лого представлява буквата "К", наподобяваща пълнителя на автомата. То е създадено, за да "рекламираа по-ефективно" продукти на компанията.

Фирмените цветове вече са черно, червено и бяло - цветовете на Удмуртия (Урал), където са и основните заводи на компанията.

Компанията има и чисто нов слоган - "Оръжия за мир".

"Автоматът Калашников е един от руските символи, които са наистина познати в света" и новото лого "отразява основните принципи на компанията - надеждността, отговорността и лесното изпълнение", заяви генералният директор на компанията Алексей Криворучко в комюнике.

Американските санкции

"Калашников" пострада от санкциите, въведени през юли срещу редица руски компании от Вашингтон, който обвинява Русия, че подкрепя военно проруските сепаратисти в Украйна.

 "Американските санкции са тежък удар за "Калашников", защото повечето продукти за цивилна употреба трябваше да бъдат доставяни на американския пазар", заяви Сергей Чемезов, генерален директор на държавния холдинг "Ростек", който контролира компанията.

"Калашников" се стреми да се установи на нови пазари в Южна Америка, Азия и Африка, допълни той.